Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje

Wow, Coca-Cola toch… McDonald’s ging ze voor met van-rood-naar-groen. De Amerikaanse drankengigant Coca-Cola kleurt sinds kort de frisdrankschappen door heel Nederland nu ook groen met de introductie van Coca-Cola life. Met behulp van dit nietszeggende spotje rond de song Kiss Me van groep met de opvallend lange naam Sixpence None The Richer. Coca-Cola life is gezoet met

ingrediënten van ‘natuurlijke oorsprong’ en bevat een derde minder suiker en calorieën, zeggen ze. Of exacter: 33% minder calorieën vergeleken met het gemiddelde van de cola’s met suiker in de Benelux, door een vermindering van suikers met 33% dankzij het gebruik van zoetstoffen uit stevia.’ Opmerkelijk ook: Coca-Cola life is de eerste nieuwe introductie in Nederland binnen het Coca-Cola portfolio sinds de komst van Coca-Cola Zero in 2007. En best groot nieuws ook, deze introductie. Wanneer komt die Fairlife melk nou hierheen, naar polder, uh, melkland?

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Nieuwe Sprite met stevia-extract geadverteerd in dagblad
Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:Mannen paaien – campagne voor Coca-Cola Zero
Lees ook:Coca-Cola sponsort suikerreclame in België en keert zich hier in spotje tegen obsitas
Lees ook:Biospubliek in maling genomen met smaaktest Coca-Cola

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.