Huismerken Albert Heijn ‘waar Nederland gek op is’ ingezet in reclame oorlog supers

Is dit dan de reactie op de aanval van Lidl op de A-merken van concurrerende supers, door de eigen merken te promoten als even lekker, maar véél goedkoper? Dat Albert Heijn deze week ineens reclame maakt voor de Nederland is er gek op-kwaliteit van de eigen huismerken? Ik denk van wel. Bijna zeven jaar geleden mocht supermarktmanager Meneer Van Dalen, lees acteur Harry Piekema, reclame maken voor de huismerken van AH (‘Minstens zo goed, stukken goedkoper!). Nu mag Harry de tekst inspreken: ”Bij Albert Heijn hebben we huismerken waar heel

Nederland gek op is. En, eerlijk is eerlijk, dat komt vooral door onze makers.”  Tot en met 11 oktober staan AH’s producten ‘waar iedereen gek op is’ in de schijnwerpers, zegt de supermarkt op YouTube. Bijvoorbeeld hun ‘enige echte’ AH Zaanlander kaas, ‘heerlijke’ AH Delicata chocolade, ‘ambachtelijke’ AH Perla koffie en de AH ‘verse’ stroopwafel die als beste uit de consumentenbond test kwam. ”Onze kaasmeesters, koffiebranders en bakkers zijn gek op hun producten en vertellen je graag over de herkomst, bereiding en smaak. Maak kennis met producten waar iedereen gek op is!” Lees de ‘mooie verhalen’ achter die AH-producten hier, luidt het advies ook.

Lees ook:Hmmm ijsje-cover MC Hammer in nieuwe zomerhitspot AH
Lees ook:Dirk en Transavia haken in op vertrek supermarktmanager Harry uit de AH-reclame
Lees ook:Supermarktmanager Harry mag niet geïnterviewd worden van Albert Heijn
Lees ook:AH’s zomerhit nr 3: ‘Ik heb de hele dag lopen plakken’
Lees ook:Mannen tegen Vrouwen Pool met scheids Harry (EK Voetbal-spot AH)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.