Dirk pakt ‘verdediging’ A-merken weer op met spotjes

Het blijft opmerkelijk stil, na de agressieve campagne van Lidl -op tv en in de krant- dat de eigen merken neerzet als even lekker als A-merken, maar stukken goedkoper. Metde omruilstunt. Wie wel reageert is Dirk, met uiterst korte spotjes op tv, maar wel met veel. Eind augustus was de eerste al te zien, over pindakaas van Calvé. Die week stond Calvé als A-merk van de week in het zonnetje bij Dirk. Nu volgen meer

spotjes voor bekende A-merken. Waarbij Dirk zo duidelijk de voorkeur uitspreekt voor sommige A-merken, en dus niet voor hun concurrenten (het ‘langste droog’, de ‘schoonste was’ enzovoorts). Boeiend. Omdat die laatsten minder korting aan Dirk geven? En/of niet meebetalen aan de spotjes? Helaas is dat niet de soort informatie dat Dirk, of hun reclamebureau, desgevraagd aan Reclamewereld verstrekt…

Lees ook:Lidl nu ook op tv met aanval op ‘dure’ A-merken bij andere supers
Lees ook:Dirk doet weer grappig, nu met pindakaasreclame Calvé
Lees ook:Tegeltjeswijsheid in nieuwe verkiezingsinhaker van Dirk
Lees ook:Dirk speelt reclamebureautje en toont prijzenkast
Lees ook:Swedish Chef neemt AH’s Harry in de maling namens Dirk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.