Categorie: "Varia"

Was Kim Kardashian nou eerst met die decolletape of Praxis dat er knap reclame mee maakt?

Kim Kardas tapePraxix decolletapeToday on my app see the red carpet cleavage tape trick I’ve been doing for years!‘ schreef Kim Kardashian, uiteraard met foto, op Instagram. For years, dus. Waarop, hulde, bouwmarkt Praxis slim tot een reclameactie overging door op die ‘onthulling’ uit Amerika in te haken op Facebook: ‘Niks nieuws die tip van Kim… Wij verkopen dit product al jaren!‘ Weten we nog niet wie er het eerst mee begon, laat staan wie het idee van wie pikte (KLIK op beelden om wat te vergroten, ook op die rechts werkt dat ;-) ). Ondertussen stelt Marcel Jorissen ons gerust op FB: ‘Als ik sommige reacties

Geurzegel op Valentijnskaartje in spotje van PostNL

Ai, sorry. Al ben ik er vroeg bij vanochtend: dagje te laat geplaatst, deze inhaker van PostNL. Gratis een Valentijnskaart versturen met een kusje erop, maar wel met geurzegel, het nieuwe van deze actie vergeleken met vorig jaar. Gratis te koop bij Primera en Read Shop, maar dan had je ‘m wel vrijdag/gisteren moeten versturen. Overigens kan zèlf in de brievenbus gooien nog wel ;-) . De Valentijnsinhaker van

Wie snapt spotje Puppy Monkey Baby van Mountain Dew’s ‘Kickstart’ drankje?

Puppy Monkey Baby… ‘Ook wij begrijpen ‘m niet, hoor‘, zei Matthijs van Nieuwkerk. Dat geruststellende commentaar klonk tijdens een recente DWDD-uitzending over dit spotje uit de VS van het Mountain Dew ‘Kickstart’-drankje. Met een combinatie van ‘Dew, Juice & Caffeine.’  Ene James Murphy formuleerde ‘t wat anders, haha: ‘What the ** was that!?‘ Maar het onbegrijpelijke spotje blijkt een enorm succes bij Amerikaanse kijkerspubliek tijdens en na de Superbowl 50-tvuitzending van

VPRO sponsort de vooruitgang als onafhankelijk platform meldt ledenwervingsspotje

Diepgang krijg je nietcadeau‘, zegt de VPRO in de lopende reclamecampagne. En dat klopt, dat kost dus geld, dus: lid worden, graag (ik ben het zelf al vele decennialang). Want op afstand de beste, interessantste omroep in ons bestel. Hoeveel zo’n lidmaatschap je kost? Slechts €12,50 per jaar.  De VPRO biedt een onafhankelijk podium voor vrijdenkers en alternatieve plannen en ideeën, is de boodschap. Met de campagne VPRO sponsor van de vooruitgang laat de VPRO zien, zeggen ze, dat de

Gratis voorpagina reclame voor goedkope trouwjurk Zeeman in dagblad Metro

Bij Zeeman is het even feest vandaag, want zoveel gratis publiciteit rond een nieuw product, een feestelijke -en zeldzaam goedkope- trouwjurkZeeman trouwjurk Metro, hebben ze in tijden niet gehad: zie bijgaand de voorpagina van gratis dagblad Metro vandaag, waarin adverteerders normaal toch moeten betalen voor een reclame-uiting (KLIK erop om te vergroten). Maar deze foto van Zeeman’s trouwjurk voor nog geen €30 -vanaf vandaag te koop- sprak de redactie kennelijk erg aan. De kop: ‘Trouwjurk voor prikkie.’ Maar de reclame ervoor is zelfs voor niks ;-) . De eigen site, waarop de jurk in beperkte oplage te koop is, meldt met een knipoog: ‘Een trouwjurk draag je maar één keer (als het goed is).’ Binnenin de krant staat een interviewtje met Caroline van Turenhout, Manager Marketing en

‘Dat kan ik ook doen’-spotje 20-jarige Pokémon

Ooit was melk de witte motor, nu het 20-jarige Pokémon, haha. Deze  Amerikaanse ‘Train on‘-commercial werd in flink verkorte vorm gisteravond uitgezonden tijdens de eveneens jubilerende, maar nog weer 30 jaar oudere SuperBowl50 in de Amerikaanse stad Santa Clara. Verkort, want anders onbetaalbaar. Naar de commercials rond de American football-finale wordt namelijk door tientallen miljoenen Amerikanen gekeken, dus alleen al de zendtijd kost enkele miljoenen

De 4 voordelen van drukken op dibond

dibond-bedrukkenWil je iets bedrukken voor een evenement, in store communicatie, een presentatie of gevelreclame? Dan is dibond een uitstekende optie. Nog niet eerder van dibond gehoord? Welnu, Dibond bestaat uit 2 lagen aluminium met daartussen een harde kern van polyethyleen. De beide zijden hebben een witte matte afwerking waarop geprint wordt.

De beste zakelijke envelop kiezen

Print is niet weg te denken uit deze maatschappij. Alleen PostNL bezorgt al 11 miljoen poststukken per dag. De meeste post wordt bezorgd in een envelop. Het belang van een goede envelop wordt vaak onderschat. Zonder envelop kan je kaartje of brochure erg onverzorgd en onprofessioneel overkomen. Enveloppen heb je in een aantal standaardmaten. Zo is de ideale envelop voor het versturen van een factuur de EA5-envelop. Deze heeft een formaat van 156 x 220 mm. Hier passen één tot enkele dubbelgevouwen A4 vellen in. Wil je een A4-brochure versturen, dan kom je al snel uit op een C4-envelop. C-formaat enveloppen zijn iets ruimer dan de EA-enveloppen.

Het visitekaartje dat perfect aansluit bij jouw bedrijf

In dit digitale tijdperk zou je zeggen dat visitekaartjes niet meer van deze tijd zijn. Toch is het nog steeds heel gebruikelijk om visitekaartjes te hebben. Tijdens een zakelijke meeting is het handig, maar ook als je het niet verwacht. Bijvoorbeeld tijdens een verjaardag of evenement. Zonder dat je het door hebt ben je vaak al aan het netwerken.

Visitekaartjes zijn er in verschillende soorten en maten. Je wil natuurlijk graag een kaartje dat perfect aansluit bij jouw bedrijf en jouw doelstelling uitstraalt. Dit is een lastige opgave, want vaak vind je toch niet helemaal wat je zoekt.

Online drukkerij Flyerzone breidt uit naar België en vernieuwt website

Online drukkerij Flyerzone is vanaf nu ook actief in België met een compleet nieuwe website. Dit levert groot voordeel op voor de Belgische klanten. Zo kunnen zij op Flyerzone.be kwalitatief drukwerk bestellen en snel betalen via Bancontant/Mister Cash. Ook kan de klant nu tegen lokaal tarief gebruik maken van telefonische hulp. Belgische klanten kunnen dus rekenen op dezelfde kwaliteit en service als Nederlandse klanten.