VPRO sponsort de vooruitgang als onafhankelijk platform meldt ledenwervingsspotje

Diepgang krijg je nietcadeau‘, zegt de VPRO in de lopende reclamecampagne. En dat klopt, dat kost dus geld, dus: lid worden, graag (ik ben het zelf al vele decennialang). Want op afstand de beste, interessantste omroep in ons bestel. Hoeveel zo’n lidmaatschap je kost? Slechts €12,50 per jaar.  De VPRO biedt een onafhankelijk podium voor vrijdenkers en alternatieve plannen en ideeën, is de boodschap. Met de campagne VPRO sponsor van de vooruitgang laat de VPRO zien, zeggen ze, dat de

omroep ruim baan geeft aan mensen en instellingen, die verhalen vertellen en de wereld vooruit helpen. ‘Daarmee investeert de omroep in een nieuw bewustzijn, een open blik, in nieuwe ideeën en plannen voor morgen. Dat doet de VPRO als sponsor van nieuwsgierigen, dromers, voortrekkers, dwarsliggers, einzelgängers, teamplayers, durvers en doeners. Want zij vertellen de verhalen die de wereld verder helpen, zij verkennen en verleggen grenzen, zij helpen de wereld vooruit.’ Gewoon doen, want wat is nou €12,50 per jaar voor zoiets nuttigs op omroepgebied?

Lees ook:VPRO sponsort de vooruitgang zeggen ze in eigen reclame met politieke lading
Lees ook:Cardboard virtual reality bril in de reclame bij VPRO
Lees ook:‘Onze man in Teheran’-serie in de reclame bij VPRO
Lees ook:VPRO weer op zoek naar nieuwe leden (steun die omroep!)
Lees ook:‘Een aandeel in elkaar’ nieuwe commercial Rabobank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.