Groot in het nieuws, gisteren, over een deel van de klantengegeven van Vodafone die per abuis in de Telefoongids waren terechtgekomen. En doorgegeven aan nummerinfo diensten. Dit als gevolg van een combi van technische en menselijke fouten. Vandaag in de dagbladen de excuses van Vodafone-CEO Rob Shuter (foto, stond niet bij/in advertentie). KLIK erop op wat te vergroten zodat de tekst leesbaar wordt. De problemen zijn inmiddels opgelost, zegt hij. En de klanten zijn waar mogelijk per sms geïnformeerd. Binnenkort ontvangen de ruim 90.000 klanten een persoonlijke brief met uitleg wat dit voor hun specifieke situatie betekent. ”Vanzelfsprekend kunnen al deze klanten gratis een ander telefoonnummer krijgen.” Maar dat wil vermoedelijk (bijna) niemand, schat ik in. Shuter: ”Dit had niet mogen gebeuren. Ik bied daarvoor mijn excuses aan.” Goeie, vlotte actie van Voda; ook deze advertentie meteen. Meer info vind je hier.
PS] Goed blog, Reclamewereld? KLIK
Lees ook:Gezondheidswaarschuwing Rivierkreeftensoep met Saffraan verkocht door Lidl gemeld in advertentie
Lees ook:Vodafone’s ‘dank voor geduld en support’-advertentie
Lees ook:Allergenen waarschuwing voor Milbona bitterkoekjesvla in rum-/rozijnenvla van Lidl
Lees ook:Onveilige kinderbedhemels in terugroep reclame Ikea
Lees ook:Pleeggezinnen zetten deuren open voor publiek-advertentie