”Five out of 10 girls will stop doing everyday activities because they feel bad about how they look. Let’s help them feel good instead.” Unilever-merk Dove voor persoonlijke verzorging gaat in ieder geval in het VK druk door met hun Self-Esteem-programma, getuige deze nieuwe commercial, of eigenlijk infomercial. Het bedrijf investeert dit jaar minimaal 250.000 pond sterling om ‘zelf-respect” educatie naar jonge vrouwen in scholen in het hele land te brengen. Het reclamebureau achter de campagne is Ogilvy & Mather London. Via Campaign. PS Herinner je je dit ‘Evolutie’- spotje nog van Dove? En deze waarschuwing tegen de beauty-industrie?
Lees ook:Hoogste prijs voor reclamespotjes in Cannes: Dove’s Evolutie-fimpje
Lees ook:Wondermiddel voor schoonheid vrouwen RB-X in spot Dove
Lees ook:Camera-mijdende vrouwen maken toch reclame voor Dove
Lees ook:Dove introduceert ‘Wat ik zo mooi vind aan… jou’-campagne
Lees ook:Wie zorgt er voor de vrouw en nu ook voor de man? Dove