Dove druk bezig met zelfrespect jonge meiden in Engeland

Five out of 10 girls will stop doing everyday activities because they feel bad about how they look. Let’s help them feel good instead.” Unilever-merk Dove voor persoonlijke verzorging gaat in ieder geval in het VK druk door met hun Self-Esteem-programma, getuige deze nieuwe commercial, of eigenlijk infomercial. Het bedrijf investeert dit jaar minimaal 250.000 pond sterling om ‘zelf-respect” educatie naar jonge vrouwen in scholen in het hele land te brengen. Het reclamebureau achter de campagne is Ogilvy & Mather London. Via Campaign. PS Herinner je je dit ‘Evolutie’- spotje nog van Dove? En deze waarschuwing tegen de beauty-industrie?

Lees ook:Hoogste prijs voor reclamespotjes in Cannes: Dove’s Evolutie-fimpje
Lees ook:Wondermiddel voor schoonheid vrouwen RB-X in spot Dove
Lees ook:Camera-mijdende vrouwen maken toch reclame voor Dove
Lees ook:Dove introduceert ‘Wat ik zo mooi vind aan… jou’-campagne
Lees ook:Wie zorgt er voor de vrouw en nu ook voor de man? Dove

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.