Specsavers pakt Pearle met vergelijkende reclame

Specsavers vergelijkt met Pearle beter 32 pctAls ze geen geinspots op de buis zetten zijn hun Nederlandse commercials hard, met vergelijkende reclame. Bij Specsavers. Mag, als je je niet denigrerend uitlaat over concurrerende opticiens en de feiten kloppen. Bijgaand, uit de Volkskrant geplukt, maar de advertentie stond in meer dagbladen, weer een staaltje vergelijken Specsavers-stijl (KLIK erop om te vergroten, haha). Vreemd dat die monturen even duur zijn bij Specsavers en Pearle.

Lees ook:Specsavers pakt Pearle weer aan met vergelijkende reclame
Lees ook:Pearle slaat met beste optiek-prijs terug tegen Specsavers
Lees ook:Pearle naar rechter om ‘misleidende reclame’ Specsavers
Lees ook:Amsterdam bril gelanceerd per advertentie door Specsavers
Lees ook:Niks humor, niks brillen: de hoorreclame van Specsavers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.