Pearle slaat met beste optiek-prijs terug tegen Specsavers

Pearle beste winkelIn de jaarlijkse, door ABN Amro gesponsorde Beste Winkelketen van Nederland-competitie won Pearle, als categoriewinnaar, de prijs voor de beste optiek. En via een inhaker vandaag slaan ze mooi terug zo tegen de aanvallen van Specsavers, dat altijd zegt goedkoper te zijn. En beter. Dan onder meer Pearle. Leuke, spitse kop daarom -’Een betere prijs krijg je niet‘ – boven de opvallende advertentie in De Telegraaf. Zeg, eh, Specsavers, op welke plaats eindigden jullie eigenlijk? ;-)

Lees ook:Pearle naar rechter om ‘misleidende reclame’ Specsavers
Lees ook:Na boeven, tv-reporter en vlinder in spotje Pearle
Lees ook:Specsavers pakt Pearle met vergelijkende reclame
Lees ook:‘Het was fantastisch met jullie.’ Bern bedankt Nederlandse supporters
Lees ook:Specsavers pakt Pearle weer aan met vergelijkende reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.