Niks humor, niks brillen: de hoorreclame van Specsavers

Specsavers actiesHeel Holland Doof, lijkt het wel. Als je ziet hoe Schoonenberg en Specsavers elkaar beconcurreren op de hoormarkt. Alsof er geen andere grote aanbieders (meer) zijn in deze branche. Worden de babyboomers soms massaal doof? Nooit gewaarschuwd voor disco’s vroeger? Enfin, Specsavers biedt een boel in bijgaande, uit De Telegraaf geplukte hooractiereclame, die ook in kleine zus Metro te zien is vandaag (KLIK erop om te vergroten, de kleinste lettertjes heb ik maar even opgetikt). Lijkt me wel wat voor een nieuw spotje met een slecht horende ipv ziende John Cleese ;-) . ”Als uw verzekering uw hoortoestellen vergoedt, maar niet volledig,vergoedt Specsavers het resterende deel. Ook geen eigen risico meer, dan zijn de hoortoestellen gratis. Een van bovenstaande producten gratis bij aanschaf van 2 hoortoestellen. Vraag naar de voorwaarden of kijk op Specsavers.nl/horen.”

Lees ook:John Cleese speelt Basil uit oude hitserie Fawlty Towers in Specsavers-commercial
Lees ook:John Cleese is zo leuk in nieuwe commercial van DirectTV
Lees ook:Herder de gebeten hond in spotje Specsavers
Lees ook:John Cleese zingt Queen-hit in reclamefilmpjes TomTom
Lees ook:Specsavers pakt Pearle met vergelijkende reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.