AC Milan-voetballer Kaká in nieuwste Sony Bravia-spotje (met zoötroop!?)

[UPDATE: zie filmpje hier] Skoepje: de nieuwste commercial van Sony Bravia, met een rol, geen hoofdrol, voor Kaká, de stervoetballer van AC Milan en Brazilië. De hoofdrol is weggelegd voor ‘s werelds grootste zoetrope, zoötroop in het Nederlands. Wat blieft? Dat is dus een apparaat dat men in de beginjaren van de film gebruikte om beelden te laten bewegen. Samen met reclamebureau Fallon in Londen werd een enorme Bravia-drome neergezet in het Italiaanse Venaria, nabij Turijn. De commercial vestigt zo de aandacht, meer via beweging dan kleuren deze keer, op Bravia’s nieuwe Motionflow 200Hz technologie. Waarmee een beter beeld is gegarandeerd dan met normale flatscreens, claimt Sony dan. De spotjes Balletjes, Verf en Play Doh gingen hem voor. De slogan Colour.like.no.other is opeens verdwenen. De muziek van Zoetrope is van de laatste cd van Kasabian. Zie ook Kaká in actie en meer info over de zoötoop en hoe deze Sony-commercial ontstond, weer bij YouTube. Via Tom’s Adhunt.

Lees ook:Konijntjes springen vrolijk rond in New York in Sony Bravia-spotje
Lees ook:The making of Sony’s nieuwe Bravia commercial
Lees ook:Optische illusie: magazinereclame Sony Bravia
Lees ook:Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot
Lees ook:Doritos en Sony Bravia laten ze stuiteren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.