Optische illusie: magazinereclame Sony Bravia


Voor de Sony Bravia televisie-toestellen wordt niet alleen maar reclame gemaakt met commercials, van stuiterende balletjes tot met verf bespoten flatgebouwen, maar ook via de gedrukte media. Zoals deze, van Argentijnse origine. Colors become alive, knap gemaakte optische illusie.

Lees ook:Hypnoreclame … reclame die beweegt, maar dan wel op papier…
Lees ook:Na voetbal: kinderen in rock opera voor Sony Bravia-tv
Lees ook:Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot
Lees ook:Sony laat tv-scherm Bravia uiteen spatten – in print
Lees ook:Op deze motor van Yamaha wil je niet gezien worden

3 reacties op “Optische illusie: magazinereclame Sony Bravia

  1. Stephanie

    Weet toevallig iemand hoe het stuk muziek van Rossini heet in de tv-reclame van Sony Bravia??

      /   Beantwoorden  / 
  2. Marisha

    Het nummer heet La gazza ladra.

    Groet

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.