Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot

Om van te smullen, die nieuwe Bravia TV van Sony, vooral natuurlijk dankzij de ingebouwde internetvideo mogelijkheden. Maar van deze commercial ben ik minder onder de indruk, helaas. Het concern, officiële sponsor van de Fifa, speelt in op het komende WK Voetbal met veel jeudige voetballertjes, maar ik vind er weinig aan. En ik zie ook die internetmogelijkheden niet goed benadrukt. Misschien mis ik gewoon het creatieve werk van het vorige reclamebureau, Fallon, dat werd vervangen door het eveneens Londense Anomaly. Remember dat eerste Bravia- filmpje met de balletjes? Dát maakte echt indruk. Meer info over de Bravia-toestellen zijn hier te vinden, bij Sony.

Lees ook:Na voetbal: kinderen in rock opera voor Sony Bravia-tv
Lees ook:Wimbledon: tennisballen-parodie op Sony’s Balls-spotje
Lees ook:Knappe muziekspot helpt Sony Walkman in gevecht tegen iPod
Lees ook:Edgar Davids part-time reclamemaker bij bureau Anomaly
Lees ook:Konijntjes springen vrolijk rond in New York in Sony Bravia-spotje

0 reacties op “Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.