Doritos en Sony Bravia laten ze stuiteren

’Imitation is the sincerest form of flattery’, luidt een Brits gezegde. Maar dan wel een commercial of advertentie nadoen met een grote knipoog. Want idee geleend. Dat heeft een Canadees bureau onlangs gedaan met het veel geprezen Sony Bravia-filmpje met z’n kleurige balletjes. Maar nu stuiteren er geen kleurige balletjes van de heuvel af, maar angstaanjagende gele kazen. Nee, geen

… Nederlandse. De Doritos-commercial van BDDO in Toronto wijst erop dat Doritos nu meer ”nacho-flavour” bevatten. Ga op de site van het bureau naar het werk, dan, bij televisie, naar Cheese Wheel. Klik voor andere filmpje op Sony Bravia.

We zullen op Reclamewereld in de toekomst meer filmpjes of advertenties laten zien die op elkaar geïnspireerd zijn. Of misschien wel ordinair nagemaakt. Of, kan ook: puur toeval, zelfde idee gehad.

Lees ook:Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot
Lees ook:Konijntjes springen vrolijk rond in New York in Sony Bravia-spotje
Lees ook:De balletjes van de Sony Bravia-reclame rollen nu als sex toys
Lees ook:AC Milan-voetballer Kaká in nieuwste Sony Bravia-spotje (met zoötroop!?)
Lees ook:Optische illusie: magazinereclame Sony Bravia

0 reacties op “Doritos en Sony Bravia laten ze stuiteren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.