Logo en spots Think Different en 1984 als ode aan Steve Jobs

Een prachtig aangepast Apple-logo, de ultieme reclame-uiting van een bedrijf, ter nagedachtenis aan de gisteravond overleden grootse oprichter Steve Jobs (56). Ontwerper Micke Kazarnowics uit Stockholm zou ‘m gemaakt hebben. En, natuurlijk, als ode ook, de beroemde Think Different-commercial van Apple, met een tekst die zomaar over Jobs zèlf had kunnen gaan… Plus de allerberoemdste Apple-commercial: ’1984.’ Over de introductie van de Macintosh-computer (zie ook unieke video van Job’s presentatie toen).


Lees ook:Apple’s Mac bestaat 30 jaar, te vieren met innovatiespotje
Lees ook:Zou Apple voor deze iPad-reclame betaald hebben?
Lees ook:Kunstig Apple Music-spotje ‘History of Sound’ krijgt prijs van commercialmakers
Lees ook:Rel om misbruik Barack Obama van Apple-spotje ’1984′ op YouTube
Lees ook:‘Commercial’ Greenpeace maakt Apple’s iPod groen

Eén reactie op “Logo en spots Think Different en 1984 als ode aan Steve Jobs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.