Kunstig Apple Music-spotje ‘History of Sound’ krijgt prijs van commercialmakers

Apple Music‘s History of Sound-.commercial -bijgaand- heeft net een prijs gewonnen op de AICP Show 2016 voor visuele stijl, productieontwerp en cinematografie. Dat was in New York, op een prijzenfestival van die Association of Independent Commercial Producers. En inderdaad, een lust voor het oog, dit historisch overzicht gemaakt door reclamebureau TBWA\Media Arts Lab in Los Angeles. Dat begint in 1888 met de vercommercialisering van Thomas Edison’s

fonograaf (de voorganger van de grammofoon) en eindigt met, surprise, surprise, de introductie van Apple Music in 2015, toen deze video cyberspace in ging. De muziek is There’s No Light van het Stockholm duo Wildbirds and Peacedrums, een track van hun 2009 album The Snake, meldt bron The Inspiration Room.

Lees ook:Pharrell Williams’ Freedom in Apple Music-spotje als video genomineerd bij Grammy’s
Lees ook:Logo en spots Think Different en 1984 als ode aan Steve Jobs
Lees ook:Apple spotje voor U2′s gratis ‘Songs of Innocence’ iTunes album
Lees ook:Gamesmaker Valve brengt parodie op Apple-klassieker ’1984′
Lees ook:Volkswagen introduceert Snake-spel als interactieve reclamegame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.