Coca-Cola haalt zomergevoel naar Amsterdams park

''Genoeg van je winter blues? Behoefte aan het heerlijke, positieve zomergevoel? Kom naar het Amsterdamse Westerpark op 12-14 januari.''  Wat voor mid'winter'joke is dit? De Coca-Cola Side of Life. Het Amerikaanse frisdrankmerk komt weer met een nieuwe reclame- middel, de zon… Een tien meter brede ''hoeveelheid zonlicht'' wordt in het park geplaatst. Met speciale technologie wordt, meldt Marketing Tribune, een zee van (UV)licht en warmte over het publiek uitgestrooid en zelfs de geur doet aan de zomer denken. ''Breng vrienden, familie en picknickmand mee,'' adviseert Coca-Cola. MT rept zelfs van een nepstrand en zwempak meenemen. Nou, uh, daar denken we nog even over na. Wel een geinige, positieve promotie.

Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:Pepsi plaagt Coca-Cola met megaposter voor Britse hoofdkantoor
Lees ook:Verschillende Coca-Coca-commercials voor verschillende markten
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:Pepsi kiest zomer voor aanval op Coca-Cola’s ijsbeer en Santa

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.