Exit ‘Open Happiness‘ met dat leuke riedeltje aan het eind. Coca-Cola heeft het moeilijk -heel veel suiker erin, wat steeds meer consumenten beseffen, en steeds van hen streven naar een gezonder lichaam. En reageert daarop onder meer met een nieuwe positionering, vervat in de nieuwe slogan ‘Taste the feeling!’ Meldt onder meer
Marketing Online. Wat vinden Nederlandse merkenexperts ervan, vragen de site een aantal van hen. Nou, eh, niks. Coca-Cola jubelt zelf, bij bijgaand spotje: ”Hoor de ijsblokjes in het glas vallen. Voel het prikkelen tegen je tong. En dan die heerlijke smaak. Of je nu houdt van met of zonder suiker, je bewust kiest voor natuurlijk gezoet of voor nul calorieën gaat: met Coca-Cola beleef je altijd speciale momenten. En of je dat moment nu deelt met vrienden en familie, of dat je juist even tijd voor jezelf neemt: het geeft je een heerlijk gevoel. Coca-Cola. Taste the feeling!”
En Coca-Cola Nederland voegt toe: ”Taste the Feeling’ is de nieuwe, wereldwijde campagne waarin de vier varianten Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero en Coca-Cola life verenigd zijn volgens de éénmerkstrategie. Daarin staat je keuze voor je favoriete Coca-Cola variant centraal. In Nederland komt de campagne tot uiting in nieuwe tv-commercials, impactvolle outdoor reclame-uitingen, online, op social media met #TastetheFeeling en in de speciaal geopende Coca-Cola Pop-up Store op Amsterdam Centraal station.”
Lees ook:Na namen nu emoticons op flesjes Coca-Cola kondigt spotje aan
Lees ook:Natasha Bedingfield rapt Shake up Christmas voor Coca-Cola
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:‘Shake up Christmas’ met muziek Train in Coca-Cola-spot
Lees ook:Pepsi plaagt Coca-Cola met megaposter voor Britse hoofdkantoor
Blèh… Daar krijg je geen trek van zeg! Kleffe hap.
Hier gaat Coca-Cola vette spijt van krijgen.