Verschillende Coca-Coca-commercials voor verschillende markten

Coca-Cola-commercials zijn niet overal hetzelfde, wat je zou denken van zo'n international bedrijf dat in ieder werelddeel hetzelfde zoete bruine drankje op de markt brengt. De smaak, wat betreft reclame-aanpak, is niet overal hetzelfde. De schitterende, internationaal bekroonde Coke Side of Life- Happiness Factory commercial is nu te zien in Nederland, maar in Zuid-Amerika geven ze er een hele andere invulling aan. Daar hebben klant en bureau ''een iets ruigere, maar toch ook sociale, visie op de frisdrank'', licht redacteur Susanne van Nierop toe op Adfoblog. In het ''Birdman''- spotje deelt 'n jongen zijn Coca-Cola met verschillende mensen/ dieren op straat en neemt van iedereen een uiterlijk kenmerk over.

Lees ook:Regisseur Grandia over C1000′s Superhelden-spotje met Kuyt, Huntelaar en Wolfswinkel
Lees ook:Flesje Sprite-pijpen mag niet op de Duitse buis (hier wel natuurlijk)
Lees ook:Holland Casino haakt met Barry in op ‘Toppertje’
Lees ook:Mexicaanse straatvoetballers in reclamefilmpje voor Fifa Street 3-spel
Lees ook:Bouwman: ‘Bedenk goed wat je met oude reclamekrakers doet’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.