Voormalige reclameheld maakt anti-cola spotje met beren

It wasn’t so bad when soft drinks were the occasional treat. But now sugary drinks are the number one source of calories in the American diet.” Signaleert, een beetje laat, een van Amerika’s bekendste reclamemakers, Alex Bogusky. Na zijn reclameperiode verkocht hij zijn aandelen in top reclamebureau Crispin Porter & Bogusky voor een kapitaal en nam meteen afstand van zijn oude metier. En onder meer ook van z’n voormalige topklant, Coca-Cola. Bogusky komt terug met bijgaand filmpje

The Real Bears‘ voor de lobby groep Center for Science in the Public Interest, die de vervetting van de Amerikaan te lijf wil gaan met een strijd tegen frisdrankfabrikanten. Daaronder de Coca-Cola versie met de, zullen we maar zeggen, Unreal Bears. Een boeiende ommezwaai van Bogusky. Op zich niks mis mee. Maar zou-ie dat ook gedaan hebben als hij geen bergen cash op de bank zou hebben gehad? Bron: Adformatie.

Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:‘Shake up Christmas’ met muziek Train in Coca-Cola-spot
Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Scarlett Johansson’s reclame Cola-concurrent SodaStream

Eén reactie op “Voormalige reclameheld maakt anti-cola spotje met beren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.