The Coca-Cola Company kondigt vandaag de nieuwe wereldwijde kerstcampagne aan die inhaakt op de ”iconische geschiedenis van traditionele Coca-Cola beelden zoals van de Kerstman en de magische Coca-Cola kerst-truck.” Klinkt het trots in het persbericht van de NL-vestiging vandaag. Hierbij de commercial, helaas van slechte kwaliteit, maar een betere was vooralsnog niet beschikbaar. De campagne zal in meer dan 90 landen worden uitgerold via o.m. bijgaande nieuwe tv commercial met soundtrack ‘Shake up Christmas’ van de Amerikaanse groep Train, digitaal, op verpakkingen en op de winkelvoer. De commercial is gemaakt door reclamebureau McCann Madrid. Hier ‘t making of-filmpje.
Lees ook:Natasha Bedingfield rapt Shake up Christmas voor Coca-Cola
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:Mannen paaien – campagne voor Coca-Cola Zero
Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
De vorige commercial ga ik zeker missen. Die vrachtwagen is veel minder leuk, de sfeer is ook minder.
tsja.. ik weet niet.
het is wel mooi, maar het haalt het bij laaaaange na niet bij de vorige reclame!
jammer coca-cola
Enorm teleurstellend!
Wat een achteruitgang, persoonlijk begrijp ik dat het lastig is om frisdrank in de winter aan de man te krijgen.
Het lijkt mij echter onvoorstelbaar met deze reclame.