Ongelukken bestaan eigenlijk niet. Zo luidt de slogan van de Canadese ongelukkenpreventieorganisatie Prevent it. Op elke werkplaats kan wel wat gebeuren, maar dat is te vermijden met goede preventiemaat- regelen (en goed nadenken). En dit spotje, u bent gewaarschuwd, is niet voor tere zielen, want gruwelijk. Dat gaat bij er ''onze'' Stichting en Consument Veiligheid aanzienlijk zachter en subtieler aan toe. Ik vraag mij af of die keiharde Canadese aanpak wel werkt. Hoewel, ik schrok me wel helemaal rot toen ik het zag. Misschien… Enfin, zie HIER tweede spotje van de Canadezen. Via American Copywriter.
Lees ook:Thee schadelijk voor kinderen, roept Brandwonden Stichting
Lees ook:De Zingende Cowboy in harde anti-roken commercial
Lees ook:Vuurwerkcampagne op internet waarschuwt jeugd
Lees ook:Shit happens, maar is nieuwe vuurwerkcampagne daarom retegoed?
Lees ook:‘Laat kind niet doodvallen’-spotje met Eric Clapton’s ‘Tears in Heaven’