‘Gratis Doritos op kantoor’ niet-zo-leuke winnaar SuperBowl-competitie

De Amerikaanse krant US Today onderzoekt jaarlijks wat het publiek de beste commercial van de SuperBowl-uitzending vindt. Dit jaar is dat het Chrystal Ball-spotje van Doritos, dat, en dat is wel apart, gebaseerd is op een idee van consumenten. Deze ”user generated” commercial was bedacht door de gebroeders Herbert voor een Doritos-competitie. Hun winnende spotje mocht dus worden uitgezonden en eindigde dus ook nog eens als favoriet van het Amerikaanse publiek. Het duo heeft een miljoen dollar verdiend met het spotje, dat werd gemaakt door het officiële reclamebureau van Doritos, Goodby, Silverstein & Partners in San Francisco. Amerikanen vinden ‘m dus errug leuk; ik dus niet.  Via TIR.

Lees ook:Zangeres Kina Grannis in Doritos-spot minst populair bij SuperBowl
Lees ook:Kantoordief spotje Doritos maakt kans op SuperBowl-prijs
Lees ook:De El Camino op monsterbanden en de nieuwe Jacked-Doritos
Lees ook:Hondje, paard & Bud: USA’s favoriete SuperBowl-spotje
Lees ook:Snickers-spotje beste SuperBowl 2010 zegt poll USA Today

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.