Snickers-spotje beste SuperBowl 2010 zegt poll USA Today

You’re not you when you’re hungry.” Het Amerikaanse dagblad USA TODAY heeft weer zijn Ad Meter in stelling gebracht om te onderzoeken welk SuperBowl-spotje gisteravond het populairst was bij het Amerikaanse kijkerspubliek. En dat was de Snickers-commercial met de populaire oude Amerikaanse actrice Betty White, die van het publiek het cijfer 8.68 kreeg. Bijgaand de mijns inziens matige commercial, maar goed, over Amerikaanse smaak valt niet te twisten, laat staan over de publiekssmaak daar. ”Guy plays football like Betty White unit Snickers brings him back to life.” Nummer twee was er natuurlijk eentje met een hond, van Doritos. ”Dog put shock-collar on owner.” Ook al flauw. Nummer drie, House of Beer Cans, is wèl leuk, en kreeg een 7.91. Allerlaatst, 63ste, werd een Go Daddy-spotje, dat slechts een 4.20 kreeg toebedeeld. ”Well, they’re not empty…” Zie nummers 1-3 hier. Zie álle SuperBowl-commercials op de USA TODAY-site, met rappportcijfers.

Lees ook:Diva Joan Collins in voetbalkleedkamer voor Snickers-spot
Lees ook:Reaguurders wensen Roseanne Barr dood na spotje Snickers
Lees ook:Baby Sling van Dorito en Bud Light’s Weego-hondje winnen SuperBowl-competitie USA Today
Lees ook:Aretha Franklin en Liza Minelli boos in Snickers-spotje
Lees ook:Hond helpt paard: Bud-spot scoort hoogste waardering SuperBowl

0 reacties op “Snickers-spotje beste SuperBowl 2010 zegt poll USA Today

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.