Kantoordief spotje Doritos maakt kans op SuperBowl-prijs

Office Thief‘, de naam van deze nog niet op tv uitgezonden Amerikaanse Doritos commercial, is een van de 24 finalisten gekozen uit spotjes uit de hele wereld die zijn ingezonden voor de Crash the Super Bowl-Competitie. En inmiddels semi-finalist. Leuke scène, prima geacteerd, overduidelijk een creatie van Amerikaanse professionals. Iedereen kon dus inzenden. Hier kun je stemmen. De makers van het winnende spotje zijn hun schepping terug tijdens de Super Bowl 2014 (2 februari in een misschien wel ijzig koud New York), wat een miljoenenpubliek trekt en, belangrijker voor ze, krijgen een prijs van liefst een miljoen dollar en nog zo wat. Erg leuk idee. Of reclamebureaus in de VS dat ook vinden is de vraag. Via TIR.

Lees ook:Waterkraan dicht tijdens tandenpoetsen verzoekt Colgate in spotje
Lees ook:Amerikaanse Super Bowl ‘Loeki’ naar Bud, Tide tweede, Chrysler nr 3 volgens Ad Meter
Lees ook:Reclameruimte tijdens Super Bowl 2010 al bijna uitverkocht in VS
Lees ook:Kosten spotjes bij Amerikaanse Super Bowl XLII verder omhoog
Lees ook:Doutzen Kroes en meiden van Victoria’s Secret spelen football in spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.