STER komt met nieuw reclameblok over carrière-zaken

Geen goed nieuws voor sommige printmedia want alweer een concurrent erbij, na internet, tv. Ster & Carrière! is de naam van een nieuw reclameblok dat STER, de reclameverkoopmaatschappij van de Publieke Omroep, gaat introduceren. Dit is als vervolg op  de al bestaande STER-reclameblokken over Cultuur , Film en Cultuur Junior. Het nieuwe blok biedt iedere onderneming die zich richt op het leveren van opleidingen, cursussen en speciale trainingen nu ook de mogelijkheid om tegen gunstige voorwaarden te adverteren op de zenders Nederland 1, 2 en 3 met, zo meldt het persbericht, ”korte en kernachtige

STER en carriere logotv-commercials” met een lengte van 7, 10 of 15 seconden. Daartoe wordt weer samengewerkt met Cultuur Enzovoort. Het tarief is inclusief het maken van dat spotje. Dat bureau laat nog weten: “Er zijn honderden opleidingsinstituten die blijkbaar van mening zijn dat het medium tv niet voor hen bestemd dan wel haalbaar is. Cultuur Enzovoort wil met Ster & Carrière deze ondernemingen graag het tegendeel bewijzen.” En claimt dat de nieuwe blokken ”hoofdzakelijk prime-time” rond populaire programma’s bij de Publieke Omroep worden uitgezonden.

Lees ook:Centraal Beheer, Jumbo en Bavaria top-3 van 10 winnaars 3e Ster Gouden Loeki-verkiezing
Lees ook:€115.000 voor STER-spot tijdens EK-finale, maar minder als Oranje ontbreekt
Lees ook:50-jarige Ster bedankt adverteerders met commercial vol Gouden Loeki-hits
Lees ook:Kamervragen VVD over eigen tv-reclame van Publieke Omroep
Lees ook:Gouden Loeki-verkiezing aangepast door Ster

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.