Centraal Beheer, Jumbo en Bavaria top-3 van 10 winnaars 3e Ster Gouden Loeki-verkiezing

STER Loeki logoDe volgende 10 commercials van het derde kwartaal maken -naast die van het eerste twee kwartalen- kans om aan het einde van het jaar de Gouden Loeki te winnen. Dat meldt organisator Ster vandaag.  Zie de 10 HIER.  1. Feestje (adverteerder Centraal Beheer Achmea (reclamebureau DDB & Tribal), 2. In iedereen schuilt een kampioen (Jumbo, bureau Alfred International), 3. Terras (Bavaria en bureau Selmore), 4. XTC-Facts (SIRE en Willem de Kooning Academie i.s.m. Marcel Hartog), 5. Echt waar (De Efteling), 6. School en studie (Bol.com, bureau Etcetera), 7. Fuel your senses (Esso en bureau DDB), 8. Glamping (Holland Casino en bureauTBWA\Neboko), 9. Hartlopen (Bavaria, bureau Selmore), en 10. C-Max (Ford, bureau Blue Hive, gevestigd Londen). Alle andere genoemde reclamebureaus zijn in Amsterdam of Amstelveen gevestigd.
Elk kwartaal worden er veel nieuwe tv-commercials uitgezonden. Een onafhankelijk publiekspanel van onderzoekbureau GfK beoordeelt deze en elk kwartaal kiest dat panel 10 winnaars. Aan het eind van het jaar zijn er 40 kwartaalwinnaars, waaruit een top 10 van 2015 voortkomt. De uitslag van deze top 10 én de online stem van het Nederlandse publiek (50-50%) bepalen de uiteindelijke winnaar, zo laat de organiserende Ster, reclame verkooporganisatie van de Publieke Omroep, weten.

Lees ook:Tien winnaars 2e kwartaal Ster Gouden Loeki met Centraal Beheer, Fiat en Interpolis in top-3
Lees ook:Van Amstel tot Unox: tien winnaars vierde kwartaal Ster Gouden Loeki 2015 bekend
Lees ook:Gouden Loeki-verkiezing aangepast door Ster
Lees ook:Stemmen voor maart nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Stemmen voor augustus-nominaties Gouden Loeki

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.