Samsung nam voor de Sketch me live!-campagne de eerste interactieve abri -een primeur van buitenreclame exploitant JCDecaux- met live videofeed van Nederland in gebruik en verrast voorbijgangers nog steeds met live geschetste portretten op ‘t Rembrandtplein. Leuk idee. Lekker bezig, Samsung. Tot en met 26 februari wordt de abri ‘bemand’ door een kunstenaar, meldt een persbericht vandaag. De campagne moet de creatieve mogelijkheden van de Samsung Galaxy Note II laten zien aan ‘het grote publiek.’ KLIK op foto’s (zie ook overlees) om ze te vergroten. Het ‘doek’ waarop de kunstenaar haar
karikaturen tekent, is het HD Super Amoled Plus scherm (5,5 inch) van de Note II. Door de S-Pen lijkt het alsof hij met een gewone pen en papier aan het werk is. Toch heeft hij met de GALAXY Note II veel meer grafische mogelijkheden. En dankzij de snelle quad-core processor kan hij supersnel het ene na het andere creatieve portret in de abri laten zien. JCDecaux’ interactieve abri van JCDecaux is de eerste abri van Nederland die is uitgerust met een live videofeed, digitaal scherm en een camera die op de straat is gericht. ”Zodra een willekeurige voorbijganger – een toerist, student, zakenman of ras-Amsterdammer – langs de abri loopt, staat hij oog in oog met een kunstenaar.” Aldus het persbericht. Bron: rechtstreeks.
Lees ook:Samsung-spotje met Galaxy Tab, eerste concurrent iPad
Lees ook:Webcam, LCD-scherm op reclame-abri helpt Samsung G800 lanceren
Lees ook:Aandacht voor autofocus in spotje nieuwe Samsung Galaxy S5
Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux
Lees ook:Uitgepakt met ‘Unpacking’-commercial over technologie revolutie bij Samsung