Uitgepakt met ‘Unpacking’-commercial over technologie revolutie bij Samsung

Samsung Mobile’s innovation story, unpacked, one box at a time‘. Oh zo trots op hun technologische geschiedenis zijn ze bij Samsung Global. Zie deze interessante commercial maar, gemaakt tgv de Mobile World Congress in Barcelona van gisteren en speciaal voor ‘de consument’ georganiseerd. De video komt uit de keuken van het Nederlands/Amerikaanse reclamebureau 72andSunny Amsterdam, lees ik op Adfo. Over de lancering van het SH-100 ‘mobieltje’ in 1988 tot de eerste horlogofoon ;-) .

En over, claimt Samsung dan, ‘s wereld’s kleinste’ TV phone tot de eerst MP3 phone. En over de S Pen met de Galaxy Note series en de Phablets, enzovoorts. ‘We’ve even climbed mountains to make the first 3G call from Everest. Gone underwater to test the ability of the Galaxy S5 and curved glass to create the first dual edge screen smartphone’. Niet álles was overigens een succes in de markt. Maar Samsung zegt ook: ‘Wherever there’s a barrier, we see it as an invitation to go further, together. Who knows where progress will take us.’ Doorgaan, dus, Samsung ;-) .

Lees ook:Ondanks naam: Samsung Galaxy SII neemt geen genoegen met 2e plaats achter iPhone
Lees ook:Nieuwe reclame-aanval Samsung op Apple: Galaxy SIII contra iPhone 5
Lees ook:Onderwater Selfie stunt reclame Samsung Galaxy S5
Lees ook:Samsung lokt mensen uit de rij bij Apple (met Galaxy Note)
Lees ook:Interactieve abri aan ‘t werk voor Samsung Galaxy Note II

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.