Dirk speelt reclamebureautje en toont prijzenkast

Dirk prijzenkastGeen Moederdag-inhaker vandaag van Dirk, komt misschien nog. Maar Dirk wil duidelijk wel indruk maken op ma, door trots de Prijzenkast te showen in een inhaak-advertentie in diverse dagbladen. Dirk lijkt wel een reclamebureau, haha. De uitingen, KLIK erop om wat te vergroten, staat in een boel kranten, van de Volkskrant tot De Telegraaf en haar gratis zusterbladen. Behalve de site noemt de Blijf je verbazen winkelketen onderaan ook haar FB-pagina voor info. Gaat dus goed met de tijd mee. In de inhaker wordt de prijzenregen van dit jaar op een rijtje gezet om te bewijzen dat Dirk alweer de goedkoopste is met A-merken. En omdat Dirk stug doorgaan met mooie A-merken te verkopen heb ik extra sympathie voor deze winkelketen en wip ik er geregeld binnen. Dirkwordt vast ook gekoesterd door A-merkfabrikanten. Leuk voor Dirk die prijzen, ”maar het is nog veel leuker voor u en uw portemonnee!” meldt de advertentietekst. ”Want wij zijn de goedkoopste. Altijd.”

Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Dirk’s 3=1-reclame stunt na fusie met Bas en Digros
Lees ook:Dirk pakt ‘verdediging’ A-merken weer op met spotjes
Lees ook:Miljoenennota: Dirk verzacht pijn met gratis Dijselbloemetje
Lees ook:Dirk feliciteert Beatrix en helpt met haar pensioen-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.