Swedish Chef neemt AH’s Harry in de maling namens Dirk

Een parodie in de vorm van een aangepast reclamespotje op internet zet de Muppets in namens Dirk van den Broek tegen Albert Heijn, meldt Distrifood. Zie FILMPJE op Dumpert-site.  AH is boos op Dirk vanwege het pronken met een prijsvergelijking in een advertentie onlangs. Het reclamespotje met de bekende Swedish Chef in de hoofdrol is voorzien van andere ondertiteling en heeft bovendien een punchline van het duo Waldorf en Statler gekregen. In het grappige filmpje vertelt de Swedish Chef nu aan Harry Piekema dat hij zijn producten altijd voor de laagste prijs bij Dirk koopt.Waldorf en Statler melden zelfs rechtstreeks de zaak tussen Albert Heijn en Dirk van den Broek over de prijsvergelijking, waarbij Dirk moest rectificeren. ‘Betekent dit nu dat Appie goedkoper is?’, is de vraag. ‘Natuurlijk niet’, luidt het antwoord, waarna de twee bekende oudjes hard beginnen te lachen.

Lees ook:Dirk moet rectificeren van rechter: AH níet 20 pct duurder
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Dirk en Transavia haken in op vertrek supermarktmanager Harry uit de AH-reclame
Lees ook:AH boycot Sisi, Royal Club, Sourcy, Chrystal Clear van Vrumona
Lees ook:Dirk in Oranje? Kraskaarten voor toegang oefenduel EK Voetbal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.