Biospubliek in maling genomen met smaaktest Coca-Cola

Een smaaktest onder nietsvermoedende Belgische consumenten, gefilmd in een bioscoopzaal, is het onderwerp van een nieuwe commercial voor Coca-Cola Zero. Sinds begin deze week op tv te zien, meldt Fonk, maar ik heb ‘m nog niet gespot. Het publiek bestaat uit figuranten, de barman is een acteur. Kijk, hier spreekt de zelfde barman perfect Frans ;-) . Binnengelokt voor een Cola-experiment, meer wisten ze niet. Apart wel dat ‘t suikerloze Coke Zero de gewone cola, niet eens van Pepsi,  zo afvalt, door te

‘bewijzen’ hoe dicht de smaken bij elkaar liggen. Ik ben benieuwd of Cola Zero nu aspartaam gaat laten vallen. Die stof wordt in de VS gezien als een tamelijk controversiële toevoeging. En wordt vervangen door stevia. Maar dan zijn nog heel wat smaaktesten nodig, want dat spul is niet te pruimen. Het reclamebureau achter de test was Publicis.

[PS]

Lees ook:Niet eerlijk: Snoop Dogg helpt reclame Pepsi een handje
Lees ook:Cindy Crawford ge-emojificeerd in spotje Diet Pepsi met knipoog naar klassieker
Lees ook:Pepsi kiest zomer voor aanval op Coca-Cola’s ijsbeer en Santa
Lees ook:Pepsi plaagt Coca-Cola met megaposter voor Britse hoofdkantoor
Lees ook:Mannen paaien – campagne voor Coca-Cola Zero

2 reacties op “Biospubliek in maling genomen met smaaktest Coca-Cola

  1. Redactie, Michael

    @Maarten: Opmerkelijk, dank. Ik probeer erachter te komen welk reclamebureau toen verantwoordelijk was.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.