Dirk en Transavia haken in op vertrek supermarktmanager Harry uit de AH-reclame

Dirk AH Piekema beterTransavia AH HarryZoals gezegd, twee online inhakers op het vertrek van supermarktmanager Meneer van Dalen, of eigenlijk Harry Piekema, uit de Albert Heijn-reclame. Na ruim tien jaar. Door een plagerige Dirk van reclamebureau XXS (Harry krijgt gratis Dirk-waar, tekst van de FB-pagina) & van lieve Transavia, via site Verse Reclame (maar waar blijft dat gratis reisje?). KLIK op de uitingen om ze te vergroten. Op Dirk’s pagina staat onder de advertentie de volgende tekst: ”Harry Piekema stopt bij Albert Heijn. Dat vindt Dirk best jammer. Hoe vaak we ‘m ook geplaagd hebben met z’n te hoge prijzen, van Harry nooit een onvertogen woord. Daarom: Harry het ga je meer dan goed. En nu je niet meer verplicht bij Albert Heijn boodschappen hoeft te doen, kun je gewoon naar Dirk. Scheelt een stuk. En je eerste volle boodschappentas krijg je zelfs helemaal gratis. Die heb je wel verdiend, vindt Dirk.”

Lees ook:Everybody Appie! nieuwe slogan in ‘Albert Heijn van Magda’-spotje
Lees ook:Supermarktmanager Harry mag niet geïnterviewd worden van Albert Heijn
Lees ook:Swedish Chef neemt AH’s Harry in de maling namens Dirk
Lees ook:AH’s supermarktmanager Harry tafeltennist met Robin van Persie (als teaser voor Appie’s WK 2010-campagne?)
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.