Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo

‘Jumbo heeft de laagsteprijsgarantie. Maar Dirk is de goedkoopste.’ Beweert niemand minder dan Dirk in een ‘Huh?‘ inhaak-advertentie van eDirk Huh beteren hele pagina in De Telegraaf vandaag die concurrent Jumbo aanpakt en en passant een sneer uitdeelt aan Albert Heijn. De prijsvergelijking betreft de boodschappen- karmetingen van diezelfde krant van zaterdag 8 februari 2015 en van zaterdag 7 maart 2015 en betreffen vier productcategoriën. Omdat KLIKKEN op de advertentie de pagina wel vergroot, maar de tekst eronder niet leesbaar maakt, hebben we bij Reclamewereld ‘m maar even voor je opgetikt. ”Jumbo opent de laatste weken de aanval op Albert Heijn. Op zich slim: je bent al snel goedkoper dan Albert Heijn. Maar om nou te beweren dat je laagste prijzen hebt? Dat gaat ons een beetje ver. En wordt bovendien met karrevrachten tegelijk weerlegd door door onafhankelijk onderzoek. Getuige o.m. de wekelijkse Boodschappenkar (test) van De Telegraaf. We hebben er even vier van de afgelopen weken op een rijtje gezet. Dirk is de goedkoopste met light producten. Dirk is de goedkoopste met wasmiddelen. Dirk is de goedkoopste met winterse producten. Dirk is de goedkoopste met baby artikelen. Dirk is de goedkoopste. Altijd. Dáááááág laagsteprijsgarantie.”

Lees ook:Jumbo pakt Albert Heijn weer keihard aan met Laagsteprijsgarantie-reclame
Lees ook:Jumbo neemt Albert Heijn op de korrel (’10% goedkoper’)
Lees ook:Reclameaanval Jumbo op Dirk (zonder die naam te noemen)
Lees ook:Dirk tot Jumbo: ‘Goedkoper zijn dan AH en C1000 niet zo moeilijk’
Lees ook:Dirk haalt uit naar Albert Heijn-actie in dagbladadvertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.