Na namen nu emoticons op flesjes Coca-Cola kondigt spotje aan

Komt deze nieuwste actie nog overwaaien uit de VS? ‘Taste the feeling, share the feeling’ roept de voice-over in dit nieuwe Amerikaanse spotje van Coca-Cola. Waarin geen namen meer op flesjes worden aangekondigd, maar emoticons. De eenvoudige boodschap: ‘Grab a COCA-COLA Emoticon to share and #TasteTheFeeling!‘ Dat werkt voor je, of je je nu ‘crazy, opgefokt, gelukkig of zelfs wat verlegen’ voelt…

Tja, uh, echt? ;-) . De achtergrondmuziek is Hello (Club Edit) van Martin Solveig, Dragonette, vertelt SoundHound mij.

Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:OS Vancouver: sneewballen gooien met Coca-Cola
Lees ook:Schoenen uit en gelukkig worden in ‘kantoortuin’ Coca-Cola
Lees ook:Nike en Coca-Cola pakken tijdens WK ook uit met sculpturen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.