BOBper blijft mooi alcoholvrij, maar toch gaat his mis (zegt Pearle)

Leuk bedacht door Pearle, die commercial die overduidelijk niet van een bierbrouwer is, maar evenmin onderdeel van de BOB-campagne van het Ministerie van Verkeer & Waterstaat. Gemaakt door reclamebureau TBWA (dat trouwens ook voor Heineken werkt). Ik ken 'm niet, maar de chauffeur met de slechte ogen is Erik Jobben van cabaretgroep Niet Schieten, meldde De Telegraaf op Zondag. Eén op de tien automobilisten ziet niet optimaal (weinig zeg!), claimt Pearle; op naar de goed gezien-winkel voor een gratis oogmeting.

Lees ook:Nieuwste Pearle-patiënt: ‘Malloot, zeg, in die vrachtwagen’
Lees ook:Pearle komt met leuke WK Voetbalinhaker Brazilië-Nederland
Lees ook:Pearle naar rechter om ‘misleidende reclame’ Specsavers
Lees ook:Hersenen twijfelen over ‘Rij met je hart’-campagne
Lees ook:De krant op zondag van De Telegraaf in de reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.