Nieuwste Pearle-patiënt: ‘Malloot, zeg, in die vrachtwagen’

Echt gebeurd! Nee hoor, geintje, 1 april. ”Malloot, zeg, in die vrachtwagen”, zegt de oudere  autorijder die er hoognodig tussenuit moet, voor een bezoek aan een Pearle-opticiën. Dit is de nieuwste commercial in de leuke serie, geregisseerd door Jeroen Annokkee, die pas volgende week op tv te zien is. Al is deze minder verrassend dan ‘Agent‘ en ‘Glasbak. Omdat één op de 10 automobilisten niet optimaal ziet biedt Pearle, in samenwerking met VVN, een gratis oogmeting. ”En het mooie is: het wordt daardoor niet alleen veiliger op de weg, maar ook op het spoor,” grapt het persbericht van het reclamebureau, TBWA\Neboko. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:BOBper blijft mooi alcoholvrij, maar toch gaat his mis (zegt Pearle)
Lees ook:Jan Smit als nieuwe reclamegezicht Pearle Opticiens aangekondigd in spotje
Lees ook:Pearle komt met leuke WK Voetbalinhaker Brazilië-Nederland
Lees ook:Oom agent stopt snelheidsduivel in nieuw spotje Pearle
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.