Wat moet Pepsi nu met kippetjes?


De
afdeling geestige, maar vergezochte filmpjes. Uit de VS komt deze
film voor Pepsi-Cola, gemaakt door reclamebureau BBDO New York. De
link tussen deze summokippetjes en het bruine drankje is onduidelijk,
maar de boodschap zal wel zijn: als je Pepsi drinkt, dan komt de
winnende kip -de beste dus- je toe.

Lees ook:Cindy Crawford ge-emojificeerd in spotje Diet Pepsi met knipoog naar klassieker
Lees ook:Nieuwe Pepsi-Cola commercial met veel voetbal en bekende sterren
Lees ook:Pepsi zet reclame-aanval op Red Bull in met Pepsi Kick
Lees ook:Magazinereclame Pepsi Jazz kun je horen en ruiken
Lees ook:Missy Elliott, LL Cool, Macy Gray vallen in slaap in Pepsi Light-spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.