Als jazzliefhebber kijk ik natuurlijk met gemengde gevoelens naar het nieuwe Pepsi-drankje, Diet Pepsi Jazz. Of die hier ook arriveert is de vraag, maar in de Verenigde Staten is dat zoete spul net geïntroduceerd. Op een originele manier. Via een 4-pag. insert in de New York- en Los Angeles-edities van People Magzine. Een advertentie die je ook kunt horen en ruiken… een beetje een overkill, maar als het Jazz heet, why not. Als je ‘m openslaat hoor je de jazzy muziek van de commercial (helaas niet beschikbaar), kras je op de achterkant dan stijgt het luchtje van een van de twee smakenop (mondvol: Black Cherry French Vanilla). Met er tussendoor meer nieuws over het nieuwe drankje. Laat toch maar komen. Ik zie al een campagne met Jules Deelder in de hoofdrol (:-)
Lees ook:Jazzy radio Sublime adverteert met reclamevrije kerst
Lees ook:Reclame-trailer 2016 van de North Sea Jazz Club
Lees ook:George Benson, Giovanca in reclame Aruba Jazz Festival
Lees ook:North Sea Jazz per radio/tv te horen meldt advertentie NTR
Lees ook:DJ Maestro presenteert BNR’s nieuwe Jazz programma