Fascinerende commercial, een kunststukje van Nike. Nee, herstel, van Pepsi-Cola, de Pepsi Shuffle… Probeer de sterren te tellen, het zijn er een boel. Het leven biedt eindeloos veel mogelijkheden, is het thema van een nieuwe, internationale campagne van het frisdrankmerk. Maar goed, Pepsi is ook actief met voetbalprogramma's, en zoekt deel- nemers ervoor, dus raar is het niet, al dat gebal van jongeren, die aan het transformeren slaan. Met veel hiphop-muziek. Play, Create, Experience, is het motto van Pepsi. Het filmpje is gemaakt door een beroemde, in India geboren commercials regisseur, Tarsem, die in 2000 zijn speelfilmdebut maakte met The Cell, met o.a. Jennifer Lopez. Er is weinig Frans aan, maar het reclame bureau komt uit Parijs, CLM BBDO. Via I believe in Ads.
Lees ook:Women power in Indiase sporten getoond in fraai spotje van Nike
Lees ook:De octopus, de mooie meid, de clever guy en de Pepsi Max (spotje)
Lees ook:Britney Spears, Michael Jackson, Kanye West, Mariah Carey, Ray Charles: Pepsi’s muziek-ikonen bijeen in commercial
Lees ook:Commerciële kunst uit India in filmpje over Nokia Navigator
Lees ook:Pepsi-wereldvoetballer Van Persie wil Daft Punk bij WK ’14