‘Adoptieplan’ voor bussen met speciale reclame-uitingen achterop

Misschien heb je ze al gezien in de Randstad, die bussen met originele reclame achterop. Buitenreclame-exploitant CBS Outdoor bedacht een  bijzonder ''adoptieplan'' om de aandacht te trekken van (poten-tiële) opdrachtgevers: 50 reclamebureaus kunnen een jaar lang gratis de achterkant van een bus adopteren voor advertentiedoeleinden. Begin februari rijden 23 bussen hun route met de door de bureaus gecreëerde creatieve campagne-uitingen. Bijgaand een van de knappere uitingen (voor goed doel Young in Prison). En je kunt als bureau (foto daaronder) die kans natuurlijk ook aangrijpen om een klant te slijmen.

 

 

Lees ook:Na reclame-rel: ANWB claimt 5 mln van RouteMobiel
Lees ook:Ark van Noach ingezet in ADCN/VK-strijd tegen klimaatverandering
Lees ook:Reclame-inhakers troonswisseling Beatrix-Willem Alexander
Lees ook:iPod-achtige beelden ‘geleend’ om te waarschuwen tegen gehoorschade mp3′s
Lees ook:W-A & troonswisseling: Bavaria en Hema beste inhakers volgens Intermediair

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.