Ark van Noach ingezet in ADCN/VK-strijd tegen klimaatverandering

De Volkskrant publiceert geregeld zaterdags op een achterpagina van een katern een advertentie gemaakt door leden van de ADCN, de club van (reclame) creatieven in Nederland. Deze pagina, een initiatief van beide organisaties, biedt relamemakers ''een podium om met een creatieve uiting een onderwerp extra onder de aandacht te brengen binnen het thema Klimaatverandering.'' Reclamewereld.blog.nl vindt dat een goed en ook leuk initiatief en plaatst deze uitingen daarom graag. Bijgaand de eerste in de serie, Ark van Noach, met daaronder de woorden Klimaatverandering. Help het tij keren. Gemaakt door crea- tieven van het bureau Rapp Collins. Klik op beeld voor grote versie.

 

 

Lees ook:Stop global warming. De ADCN/VK-strijd tegen klimaatverandering
Lees ook:Luchtverkeersleiders (en leuke meisjes) gezocht per advertentie
Lees ook:Ook Plus mengt zich in prijzenslag A-merken met serie advertenties
Lees ook:Sprookjeshuwelijk maar niet heus in infomercial Unicef en Bridal Musings
Lees ook:Het domme blondje, de bieb, en de Mercedes S-klasse

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.