W-A & troonswisseling: Bavaria en Hema beste inhakers volgens Intermediair

W-A Bavaria

W-A HemaHet is nog vroeg, maar dan ben je ook de eerste. Site Intermediair zette al de beste reclame-inhakers over Beatrix, Willem Alexander en de troonswisseling op ‘n rijtje. Allemaal uitingen gemaakt voor online of de printmedia, dus spotjes ontbreken. De site koos een top-10, aangevoerd door, bijgaand, Bavaria (commentaar redactie: ‘Hoeveel woorden heb je nodig?’), en, als runner-up, Hema (‘Zet op een geweldige manier een heel specifiek product in de markt’). Plus nog eens ‘the best of the rest’ – 13 netnieten, voor wat betreft de top-10 lijst dan. ”De creatieve jongens en meisjes konden natuurlijk helemaal los. En dat hebben ze ook goed gedaan. We hebben een vermoeden dat een aantal advertenties al in de pijplijn zat, maar dat heeft de pret niet mogen drukken,” schrijft Fleur de Bruijn. ZIE ze alle 23 HIER. Zouden ze die lijst nog aanpassen, want er komen nog dagelijks nieuwe bij.

Lees ook:Spuiten maar niet slikken in Kärcher’s jubileumcommercial
Lees ook:Ode aan ‘onze jongens’ achter de Oranjekoorts – van Heineken
Lees ook:Personeeel werven via wc-reclame in café
Lees ook:Wat Obama allemaal goed deed in nieuw ´reclamefilmpje´
Lees ook:Campagne ‘Daar kun je mee thuiskomen’ effectief

Eén reactie op “W-A & troonswisseling: Bavaria en Hema beste inhakers volgens Intermediair

  1. S. O. Holland

    benieuwd wat we deze week nog allemaal voor inhakers kunnen verwachten!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.