VPRO weer op zoek naar nieuwe leden (steun die omroep!)

De simpele campagne met de simpele boodschap van de VPRO stond onlangs o.m. in de dagbladen, om meer leden te werven. Maar de kleine Publieke Omroep heeft onlangs ook een wervende flap om de cover van hun gids. Zodat leden nieuwe leden kunnen werven onder vrienden en familie. Ik heb mijn bedenkingen over bepaalde programma’s van de Publieke Omroep, zelfs hele omroepen en zie graag een fusie of twee, drie in Hilversum, maar één ding staat voor mij vast: de VPRO, de omroep die zich met name op de sectoren informatie en cultuur richt, moet niet alleen blijven, maar ook groter en sterker worden. En snel. Lidmaatschap kost slechts €10 per jaar. Ik zeg doen! Zodat we prachtprogramma’s als Tegenlicht, Holland Sport, Buitenhof, Zomergasten, Argos, Boeken, Villa Achterwerk en meer kunnen blijven zien.

Lees ook:SBS speelt Sinterklaas met gratis wervingspots omroep Max
Lees ook:WNL wil met Eva Jinek-reclame ‘beste concurrent Vara’ worden
Lees ook:NPO zoekt nieuwe Raad van Toezicht per advertentie
Lees ook:Cardboard virtual reality bril in de reclame bij VPRO
Lees ook:Kijken naar en napraten over VPRO Grensland-afleveringen in de reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.