‘Een aandeel in elkaar’ nieuwe commercial Rabobank

Een dag in een wereld waarin we elkaar verder helpen, waarin samen het synoniem is voor sterker….” Dat is hoe de Rabobank naar de wereld kijkt, zeggen ze in deze lange commercial, die gisteravond voor het eerst op tv was. Goed verhaal. Wat zijn de grootbanken toch stuk voor stuk goed bezig de laatste tijd, met mooie verhalen. Nou maar hopen dat de Rabobank het allemaal waarmaakt in de praktijk – we lezen

ook wel eens minder mooie verhalen in de media. Met de campagne ‘Een aandeel in elkaar‘ gemaakt door het nieuwe reclamebureau Ogilvy draagt de bank de ‘samen bereik je meer dan alleen’-overtuiging uit. ”Ieder mens kan een aandeel in het leven van een ander hebben. En daarmee een bijdrage leveren aan het realiseren van een droom of een ambitie. Met elkaar maken we klanten en hun omgeving sterker.”

Lees ook:Rabobank maakt reclame voor Jopenbier en zichzelf
Lees ook:De Schoenakertjes: voetbalvader en hockeydochter in WK Hockey-spotje Rabobank
Lees ook:Na speelfilm ‘The Huntsman’ mag Rabobank dagblad Metro met reclame verpakken
Lees ook:In een gezonde financiële wereld ligt macht niet bij de bank zegt Knab
Lees ook:Rabobank presenteert zich in dagbladcampagne als ‘een bank met ideeën’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.