Super Bowl-spotjes: Budweiser beste, Salesgenie minst

Wat werd die Super Bowl gehypd, als het gaat om de commercials. Mede omdat ze wel maximaal 2.6 miljoen dollar per 30 seconden kostten (exclusief productie). Maar er keken wel 93 miljoen Amerikanen naar, want die ene avond zappen ze de reclame niet weg, schijnt het. Zelf vond ik het allemaal erg teleurstellend. Wazzup, having a Bud, lijkt wel heel ver weg. Polletjes buitelden ook over elkaar heen, ik heb er de enige uitgeplukt die enigszins wetenschappelijk is. Dagblad USA Today vroeg 238 volwassenen om een rapportcijfer. Budweiser scoorde het hoogst in de top-tien, met de krabben op strandbezoek (gemiddelde score 8.56). HIER de volledige lijst. We doen de allerslechtste er ook maar bij, de gelikte super- salesman van Salesgenie (4.5). Brrr. 

Lees ook:Zangeres Kina Grannis in Doritos-spot minst populair bij SuperBowl
Lees ook:Consument beoordeelt Budweiser’s inhaker op 10 jaar 9/11 in VS als beste commercial
Lees ook:Eekhoorntje bijna overreden in Bridgetone’s SuperBowl-commercial
Lees ook:Hond helpt paard: Bud-spot scoort hoogste waardering SuperBowl
Lees ook:Hondje, paard & Bud: USA’s favoriete SuperBowl-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.