Eekhoorntje bijna overreden in Bridgetone’s SuperBowl-commercial

De Amerikaanse football-finale SuperBowl is achter de rug. De New York Giants versloegen verrassend de New England Patriots. Een spannende wedstrijd, maar hoe spannend of hoe leuk waren de commercials? Dat viel dit jaar wat tegen, maar er zaten er wel enkele aardige bij. In totaal 37 adverteerders
betaalden gemiddeld 3.7 miljoen dollar per 30 seconden voor het
uitzenden van hun 55 spotjes, die bijna allemaal voor 't eerst werden vertoond. Het dagblad USA Today publiceert nu al 20 jaar na de wedstrijd een Ad Meter: 234 volwassenen kiezen de meest populaire spot. Zonder de ranglijst te kennen hadden we gisteren hier al de nummer twee laten zien, van FedeX, met de postduiven. Die kreeg rapportcijfer 8.26. We gaan even door met dieren. Hierbij de nummer drie, bandenfabrikant Bridgestone, waarin een eekhoorntje bijna wordt aangereden, met cijfer 8.11.

Lees ook:Hond helpt paard: Bud-spot scoort hoogste waardering SuperBowl
Lees ook:Audi R8 wint Gouden Loeki/december – vóór spots Unox en ANWB
Lees ook:Bud Light wint: hondenspots scoren bij SuperBowlpubliek
Lees ook:Even dat grrr-spotje met Mark Tuitert: reclame Kinder Bueno
Lees ook:Coca-Cola’s ‘Holidays are coming’ favoriete Britse Kerstcommercial

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.