Wie weet het nog niet, dat per 1 Januari 2015 de zorg in Nederland anders is georganiseerd? Hoe dan wel is dan de vraag. Op deze site Reclamewereld werd eerder al de dagbladcampagne De zorg verandert mee getoond. Nu worden de veranderingen, zeggen ze zelf, ‘helder uitgelegd’ door Roorda Reclame in een aantal spotjes voor klant ministerie van VWS. ”We bedachten een campagne die de
Nederlandse samenleving in het klein laat zien. Een straat, waarin achter elke gevel een verhaal schuilt. Een gezin of persoon met een eigen situatie. Een eigen probleem en een eigen oplossing. Zo leert heel Nederland deze straat steeds beter kennen en wordt iedereen beter wegwijs in de veranderende zorg,” aldus het bureau in een persbericht. Bijgaand twee spotjes over Youssef Sahin en mevrouw Jansen. Meer informatie over ‘De zorg verandert mee‘ is hier te vinden.
Lees ook:Grote ‘Zorg verandert mee’-campagne in dagbladen
Lees ook:FNV klaagt ‘misleidende’ overheidsspotjes over zorg aan bij Reclame Code Commissie
Lees ook:‘Maak je smartphone boefproef’-campagne gestart
Lees ook:Niet Nederland, maar de zorg verandert, zeggen De Opportunisten van Frank Pels
Lees ook:Ministerie VWS in beroep over uitspraak RCC inzake ‘te rooskleurige’ Zorg-campagne