Hoofdrol dronken Japanners in anti-alcoholcampagne

Nieuw: The Sleeping Drunks Billboard. Te veel alcohol nuttigen is niet alleen in Europa een groot probleem. Ook in Japan, waar mannen en vrouwen vaak veel te hard werken, zijn er genoeg mensen die zo nu en dan veel te diep in het glaasje kijken om af te reageren. Met alle gevolgen van dien. In de infomercial is te zien hoe je overmatig alcoholgebruik tegen moet gaan, meldt Metro. Met in de hoofdrol: de

laveloze Japanners zelf. Voorbijgangers werden aangemoedigd de dronkaard vast te leggen en de foto te delen via social media onder de hashtag #nomisugi (te dronken).

Lees ook:‘Anti-alcoholcampagnes ook voor ouders’ – Gezondheidsinstituut
Lees ook:Schotse minister adverteert tegen alcoholmisbruik in Xbox 360 games
Lees ook:Chatreclame gemaakt voor Serviceforum van de NS
Lees ook:Webcam, LCD-scherm op reclame-abri helpt Samsung G800 lanceren
Lees ook:Anti-alcoholcampagne Trimbos/Stivoro richt zich deze zomer op ouders in plaats van jongeren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.