Van Amstel tot Unox: tien winnaars vierde kwartaal Ster Gouden Loeki 2015 bekend

STER Loeki logoDe volgende 10 commercials van het vierde kwartaal maken -naast die van de eerste drie kwartalen- kans om aan het einde van het jaar de Gouden Loeki te winnen. Dat meldt organisator Ster. Zie de 10 HIER. Er is een volgorde op basis van populariteit bekend, maar die brengt Ster helaas niet naar buiten. De tien -mooi dagje voor reclamebureau TBWA\Neboko- zijn Onderweg ben ik OFFLine/Ontbijt van de Overheid (reclamebureau Roorda),  Aarde op 1 van het Wereld Natuurfonds (makers onbekend), Soep in Zak/Unox (TBWA\Neboko), Ronald McDonald Huizen(TBWA\Neboko), Maandaanbiedingen/Jumbo (Alfred Int.), Zeg het met een vaasje/Amstel (Being There), The Chase/Heineken (Wieden & Kennedy Amsterdam),  Nature’s Wonder/Heineken (TBWA\Neboko), Kerst/Albert Heijn (TBWA\Neboko) en Sint/Albert Heijn (TBWA\Noboko).

Elk kwartaal worden er veel nieuwe tv-commercials uitgezonden. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK beoordeelt deze en elk kwartaal kiest dat panel 10 winnaars. Aan het eind van het jaar zijn er 40 kwartaalwinnaars, waaruit een top 10 van 2015 voortkomt. De uitslag van deze top 10 én de online stem van het Nederlandse publiek (50-50%) bepalen de uiteindelijke winnaar. De winnaars van de eerste vier kwartalen staan hier.

 

 

Lees ook:AH, Jumbo, Centraal Beheer, Fiat, Interpolis, KPN, Heineken, WNF en Unox in finale Ster Gouden Loeki 2015, online stemmen gestart
Lees ook:Online stemmen op Gouden Loeki favorieten van top-10 mogelijk tot 18 januari
Lees ook:Tien winnaars 2e kwartaal Ster Gouden Loeki met Centraal Beheer, Fiat en Interpolis in top-3
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde MAART: KPN, Bavaria en AH
Lees ook:AH’s afscheidsspotje met supermarktmanager Harry Piekema wint Gouden Loeki 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.